Hlavním cílem letošní kampaně je posílit povědomí o tuzemském paralympijském hnutí, stejně tak jako zapracovat do českého mediálního prostoru konkrétní úspěchy našich paralympijských reprezentantů, deaflympioniků a dalších handicapovaných sportovců. První fáze kampaně bude probíhat do konce kalendářního roku 2020.

Ústředním tématem a výchozí myšlenkou kampaně je upozornění veřejnosti na nečekanou závodní přestávku zapříčiněnou pandemií covid-19. Letošní vrchol sportovní sezony – Paralympijské hry v Tokiu – byl odložen a každý para sportovec musí plnit individuální přípravu dle možností. Stejná omezení platí také pro české deaflympijské sportovce i reprezentanty s výhledem účasti na nadcházejících Global Games. Prostřednictvím kampaně se snažíme ukázat, že handicapovaní sportovci mají silnou vůli a nevzdávají se. Převládá u nich touha znovu závodit a vyhrávat – jsou „připraveni zazářit“.

Hlavními osobnostmi právě probíhající mediální kampaně jsou tentokrát méně známé, širší veřejností tolik neokoukané, tváře Českého paralympijského týmu. Na propagačních plochách Českého paralympijské výboru diváci narazí na šestici „vyvolených“ – plavkyni Vendulu Duškovou (ČSTPS), atleta Aleše Kisého (ČATHS), boccistku Kateřinu Cuřínovou (ČFSH), tenistu Jaroslava Šmédka (ČSNS), stolní tenistku Denisu Macurovou (ČSMPS) a triatlonistu Ondřeje Zmeškala (ČSZPS).

Rozsáhlá kampaň již tradičně působí v rámci všech komunikačních kanálů od rozhlasu, tištěných médií až po televizní obrazovky na programu České televize a ČT Sport. Dostává se rovněž na sociální sítě Facebook, Twitter nebo Instagram. Dále je v plánu outdoorová kampaň prostřednictvím velkoplošných billboardů.

Ve všech typech kampaně dochází k prezentaci partnerů českých para sportovců a celého Českého paralympijského výboru. Náhledy některých formátů včetně vizualizace billboardu najdete v galerii níže nebo na odkazech:

Text: Martin Steinbach