Paralympijské hry v Soči už se pomalu blíží, a tak se postupně rozběhla i mediální kampaň, která na největší akci handicapovaných sportvců poutá. Jejími hrdiny jsou letos členové národního sledge hokejového týmu, kteří se na ledě mění ve svoje alter ega – válečníka, bojovníka, pumu, žraloka, remoru a kobru.

Do Soči se příští rok chystá i český sledge hokejový tým, který si účast na největší události sportu handicapovaných vybojoval podruhé v řadě. A právě členové národního týmu se stali hlavními postavami mediální kampaně, která na ruskou paralympiádu upozorňuje.

Jsem tím, čím se stávám na ledě 

Kampaň jako tradičně připravila  reklamní agentura MARK/BBDO, která s Českým paralympijským výborem dlouhodobě spolupracuje. První vlna odstartovala koncem října a poběží až do samotných paralympijských her. K vidění jsou spoty na ČT sport, s kampaní se setkáte i na Radiožurnálu, v tisku, na internetu, na billboardech a v druhé polovině prosince i na CLV panelech.

Od listopadu pak probíhá ještě aktivační kampaň, jejímž centrem je Facebook Českého paralympijského týmu.

Hrdiny kampaně jsou nejen samotní hokejisté kapitán Zdeněk Šafránek, útočníci Jiří Raul, Zdeněk Krupička, obránci Jiří Berger, Míra Hrbek a gólman Libor Hulín, ale i jejich „alter ega“, která jsou zobrazena tak, jak se hráči cítí, když vyjedou na led.

Kapitán Šafránek je tak v reklamním spotu znázorněn jako spartský vůdce, obránci jako žralok a spartský válečník, útočníci jako panter a remora a gólman Hulín jako kobra.

Celé sdělení kampaně je jednoduché: „Jsem tím, čím se stávám na ledě“.

https://www.facebook.com/ceskyparalympijskytym