Z pondělka 18.7. na úterek 19.7.2011 proběhlo v jednom z pražských fitness center řetězce Holmes Place noční natáčení a fotografování nové mediální kampaně Českého paralympijského týmu pro paralympiádu v Londýně, která se uskuteční příští rok na přelomu měsíců srpna a září. Tato mediální kampaň bude spuštěna téměř přesně 12 měsíců před konáním londýnské paralympiády, tedy na konci letošního léta. Kromě televizních spotů bude obsahovat i rozhlasové upoutávky, inzerci v tisku, outdoorovou reklamu a zároveň také prezentaci na internetu.

O úspěch mediální kampaně se stará jedna z nejúspěšnějších českých reklamních agentur MarkBBDO. Ta je dlouholetým partnerem Českého paralympijského výboru, pro který v minulosti připravovala všechny mediální kampaně před paralympiádami i deaflympiádami. Za kampaň k zimní paralympiádě ve Vancouveru byla po zásluze nominována až na nejprestižnější mezinárodní kreativní festival ve francouzském Cannes. Produkční tým MarkBBDO navíc letos získal jako režiséra spotů Jakuba Koháka, který se v poslední době zapsal do povědomí veřejnosti především jako režisér televizního seriálu Okresní přebor, na svém kontě má ovšem také mnoho úspěšných reklam a videoklipů.

Tvářemi této reklamní kampaně se stali tři velice úspěšní čeští paralympijští reprezentanti – Běla Třebínová – Hlaváčková, Jiří Ježek a Roman Musil. Všichni tři si dokázali poradit i s novými rolemi, jichž se zhostili dle režiséra Koháka na profesionální úrovni.